De wind mee - Reisverslag uit Wesseling, Duitsland van Harry Breider - WaarBenJij.nu De wind mee - Reisverslag uit Wesseling, Duitsland van Harry Breider - WaarBenJij.nu

De wind mee

Blijf op de hoogte en volg Harry

21 Juni 2015 | Duitsland, Wesseling

Vanochtend vertrokken uit Koblenz met goed weer, veel beter dan gisteren.
Minder wind en warmer en de wind die er was hadden we in de rug.
Een mooie route langs de Rijn met gezellige stadjes, en wegens de zondag gezellig druk. De planning was om tot Bonn te gaan, maar het was zulk mooi
weer dat we besloten om 20 km verder te gaan naar Wesseling.
De hotel die we hadden besproken afgezegd en de volgende geboekt.
Nog geen kwartier later kregen we toch een regenbui, het hoosde.
Maar goed, we hadden het besloten, de bui afgewacht en verder voor de laatste kilometers. Helaas 10 km voor ons einddoel nog een fikse onweersbui er achteraan, even het ergste afgewacht, regenpak aan en verder. Gelukkig werd het droog en de zon kwam erdoor.

Joop was 5 jaar geleden ook in Bonn met de fiets in en heeft toen leuke mensen ontmoet en dacht, die zal ik even bellen, niet thuis, boodschap ingesproken.
Ze wisten inmiddels al dat we in Wesseling overnachten.
We waren in ons hotel aangekomen, belden ze terug en zeiden dat ze in Wesseling waren om Joop weer te ontmoeten.
Dat was leuk en vonden het prettig om met ons te gaan eten.
Snel gedoucht, en zo hadden we een gezellige zondagavond.
De weersverwachting is voor morgen niet zo gunstig, maar dat zijn zorgen voor morgen.