Gebroken - Reisverslag uit Ingelheim am Rhein, Duitsland van Harry Breider - WaarBenJij.nu Gebroken - Reisverslag uit Ingelheim am Rhein, Duitsland van Harry Breider - WaarBenJij.nu

Gebroken

Blijf op de hoogte en volg Harry

19 Juni 2015 | Duitsland, Ingelheim am Rhein

Gisteren voor de verandering weer geen wifi, maar ja, je went eraan.
Gisteren hebben we bijna de hele dag regen gehad, en dan ook nog in je achterhoofd dat een slaapplaats te vinden heel moeilijk zou worden.
We hebben nog gebeld, maar die vroeg voor een 1 persoonskamer al ? 200,-
Dus er was maar 1 optie de tent voor de eerste keer gebruiken. Na zo,n 50 km in Offenbach was een camping.
Gelukkig werd het droog zodat we hem droog konden opzetten.
We konden er wel goed eten en drinken en s'avonds genieten van aangeschoten jeugd die het zonodig vonden om tegen half 2 even wilden laten horen dat ze radio in de auto hadden.

Maar ja, vanochtend stijf en gebroken uit die enorme bungalotent.
En weer voor het eerst weer in weken de lange broek en jas aan, kunnen we alvast wennen aan de temperaturen thuis.
Verder hebben we een hele mooie route gefietst langs de Main, tot Kostheim waar de Main in de Rhein stroomt en die ons tot Katwijk begeleid.
We zijn vandaag ook over de 3000 km gekomen van onze reis.
Morgen gaan we naar Koblenz waar we inmiddels al een een hotelletje hebben geboekt.

Groetjes

• 19 Juni 2015 - 22:47

Henk En Tilly:

Jongens, jongens wat een ontbering in het rijke westen. Wij denken dat jullie met weemoed terug denken aan....Roemenie.