Een engeltje - Reisverslag uit Aschaffenburg, Duitsland van Harry Breider - WaarBenJij.nu Een engeltje - Reisverslag uit Aschaffenburg, Duitsland van Harry Breider - WaarBenJij.nu

Een engeltje

Blijf op de hoogte en volg Harry

17 Juni 2015 | Duitsland, Aschaffenburg

Vanochtend met fris weer op de fiets gestapt na onze rustdag.
Later werd het beter en hebben we in de hemd en korte broek gefietst.
Ons doel was vandaag om 75 km te fietsen maar het werden helaas 97 km.
We zijn na 75 km gaan zoeken en bellen waar we konden overnachten.
Na 21 telefoontjes en 20 km verder hebben we in Aschaffenburg de allerlaatste kamer van de stad weten te bemachtigen.
Dus we hadden vandaag echt een engeltje op onze schouders.
We vroegen ons af hoe het komt dat alles vol is. Toen ze ons vertelden dat het komt door de Franfurter Messe werd alles duidelijk.
We zijn nu nog 50 km verwijderd van Frankfurt, dan zal het probleem morgen nog groter worden vermoeden we.
Vandaag stonden we met foto in de krant over wat er gisteren gebeurde met de handelstrein.

Hopelijk hebben we morgen net zoveel geluk als vandaag, we wachten af.