Geen Wifi - Reisverslag uit Rothenburg ob der Tauber, Duitsland van Harry Breider - WaarBenJij.nu Geen Wifi - Reisverslag uit Rothenburg ob der Tauber, Duitsland van Harry Breider - WaarBenJij.nu

Geen Wifi

Blijf op de hoogte en volg Harry

14 Juni 2015 | Duitsland, Rothenburg ob der Tauber

Zoals ik al eerder schreef, in het z.g. moderne Duitsland is het een probleem hier met het internet.
We zijn gisterochtend met mooi zomer weer vertrokken uit Dollnstein aan de Altmuhl. Later werd het wat bewolkter maar het bleef droog.
Later had ik toch pech met weer een lekke band, geen wonder als je 80% over sintel fietspaden moet fietsen.
En zo zijn we aangekomen in een klein dorpje met de naam Ornbau.

Vandaag hebben we de de bron van de Altmühl bereikt op een hoogte van 500 m.Dat is voor ons het hoogste punt op onze route door Duitsland en we gaan verder langs de Tauber vanuit de prachtige stad Rothenburg ob der Tauber. Die brengt ons verder naar de Main.
We gaan nu eindelijk met de stroom mee richting de Noordzee.

Doei.

• 15 Juni 2015 - 09:06

Jan En Wil:

hebben jullie nog kerstspullen gekocht in rothenburg nog veel fietsplezier