Montag ruhetag - Reisverslag uit Passau, Duitsland van Harry Breider - WaarBenJij.nu Montag ruhetag - Reisverslag uit Passau, Duitsland van Harry Breider - WaarBenJij.nu

Montag ruhetag

Blijf op de hoogte en volg Harry

08 Juni 2015 | Duitsland, Passau

Na 2300 km te hebben gefietst zijn we de grens tussen Oostenrijk en Bayern overgestoken. We hebben gisteren na 85 km de mooie stad Passau bereikt.
We hadden gehoord van diverse mensen hier moeten jullie echt een dag blijven. En hier hebben we ook geen spijt van.
En dan loop je in zo'n stad loop je Wubbe Warring en zijn vrouw tegen het lijf.Dat was een leuk contact.
En na heel lang zoeken in de leuke stad Passau is het eindelijk gelukt bij een ijscafe om wifi goed te kunnen gebruiken.
Denk je dat je in een modern land bent aangekomen.
Morgen gaan we nog steeds langs de Donau richting Regensburg.
En zien wel waar we morgenavond aankomen.

Groetjes vanuit Passau

• 20 Juni 2015 - 02:04

Bertha Wolters:

Knap zeg wat jullie doen wij hebben vorig jaar van emmen naar budapest gefietst 2080 km fietsen jullie toch iets meer maar wij hadden ook een prachtige tocht.