Teckel - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Harry Breider - WaarBenJij.nu Teckel - Reisverslag uit Wenen, Oostenrijk van Harry Breider - WaarBenJij.nu

Teckel

Blijf op de hoogte en volg Harry

03 Juni 2015 | Oostenrijk, Wenen

Vandaag heerlijk genoten van de prachige stad Wenen.
Met een temparatuurtje van 30 ° in de bus een prachtige rondreis om toch nog een beetje de indruk van de stad te krijgen.
Later bleek toch dat het op de terrasjes beter uit te houden was dan in de bus. We hebben echt genoten van deze prachtige stad, een stad om terug te komen.
Vandaar ook mijn titel teckel, zoveel gelopen dat onze benen bijna net zo kort zijn geworden.
Groetjes.

• 04 Juni 2015 - 23:20

Henk En Tilly:

Ook wij zijn nog niet uitgekeken in Wenen. Wij weten een heeeeeel leuk plekje net buiten Wenen waar het heeeeel goed toeven is en je kunt met de trein naar Wenen. We hebben het er nog wel over als jullie thuis zijn. Wij hebben ook wat gefietst tussen Wenen en Passau. Een ervaring die erg mooi was. Groeten en ook aan Joop.

Ps je krijgt inderdaad korte pootjes in Wenen het is zo groot daar en alles is mooi en interessant.