Slovakije - Reisverslag uit Bratislava, Slowaakse Republiek van Harry Breider - WaarBenJij.nu Slovakije - Reisverslag uit Bratislava, Slowaakse Republiek van Harry Breider - WaarBenJij.nu

Slovakije

Blijf op de hoogte en volg Harry

01 Juni 2015 | Slowaakse Republiek, Bratislava

We hebben vandaag Hongarije achter ons gelaten. Niet dat je zegt een indrukwekkend land buiten Budapest om natuurlijk.
Vandaag een mooi rustige dag, 55 km gefietst zodat we tegen 1 uur in Bratislava aankwamen. Zo op het oog een mooie stad, we hebben net buiten het centrum een hotel kunnen vinden, in het centrum zelf alles vol.
We gaan zo de stad onveilig maken met een heerlijk biertje te drinken en lekker gaan eten.
Morgen 5 km te gaan en zijn dit land alweer uit om na ongeveer 70 km in Wenen aan te komen. We hebben totaal nu 1920 km gefietst.
Ik stop er nu maar mee, zit in mijn eigen tijd te schrijven, straks mis ik de stad nog.
Tot morgen vanuit Wenen.
Groetjes.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Slowaakse Republiek, Bratislava

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Juni 2015

Helaas

22 Juni 2015

Regen

21 Juni 2015

De wind mee

20 Juni 2015

Westen wind

19 Juni 2015

Gebroken
Harry

Actief sinds 24 April 2015
Verslag gelezen: 271
Totaal aantal bezoekers 18510

Voorgaande reizen:

24 April 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

25 April 2015 - 30 November -0001

Constanta - Katwijk (Limesroute 3600 km)

Landen bezocht: