Onze indruk over Roemenie - Reisverslag uit Gyula, Hongarije van Harry Breider - WaarBenJij.nu Onze indruk over Roemenie - Reisverslag uit Gyula, Hongarije van Harry Breider - WaarBenJij.nu

Onze indruk over Roemenie

Blijf op de hoogte en volg Harry

23 Mei 2015 | Hongarije, Gyula

Onze indruk over Roemenie is heel positief. Ze zijn zeer gastvrij en heel vriendelijk. Onderweg viel sommigen de mond open van verbazing, wat ons wel niet bezielde.
En in tegenstelling tot onze informatie vooraf, vooral een heer in het verkeer.
Vervoer gaat nog veel met paard en wagen (met kenteken) zelfs naar de kerk en kroeg.Kerken zijn er heel veel en bezienswaardig.
Een prachtig land met veel natuurschoon; de Donaudelta; de Karpaten en Transsylvanie.Heel verschillend, werkelijk prachig.
Wat ook veel indruk op ons maakte, was dat er overal gratis wifi beschikbaar is.
Dit is de mening van Harry en Joop.
Groetjes.

• 23 Mei 2015 - 18:42

Ellie:

Harry en Joop

Geweldig dat jullie zo positief zijn over Roemenie, ik ben er 4 keer geweest en heb alleen maar fijne herinneringen aan dit prachtige land en gastvrije mensen!
    Het was fijn om elke dag jullie belevenissen te lezen, en nu Hongarije door peddelen, en weer nieuwe ontmoetingen tegen komen.
    Wiesontlaataasjra!