Een vermoeiende dag - Reisverslag uit Vatra Dornei, Roemenië van Harry Breider - WaarBenJij.nu Een vermoeiende dag - Reisverslag uit Vatra Dornei, Roemenië van Harry Breider - WaarBenJij.nu

Een vermoeiende dag

Blijf op de hoogte en volg Harry

11 Mei 2015 | Roemenië, Vatra Dornei

Vandaag hadden we vermoeiende dag, de weg liep langs een bergrivier nog steeds hogerop.
We zijn nu in een hotel op 800 m hoogte met een prachtig uitzicht.
De vermoeid komt hoofdzakelijk door de stuiterwegen, we konden vandaag de 10 km gemiddeld niet halen. Het klimmen viel opzich wel mee, we hoefden maar 2 x te lopen, of we wennen eraan.
Het leuke van vandaag was wel dat we op parkeerplaatsje stonden er spontaan een auto stopte met een jong stel erin.
Die zagen ons van verte al staan en waren nieuwsgierig.
Gelijk handje geschud en vroegen waar de reis naar toe ging, ze fietsen zelf ook graag vandaar.Ze maakten foto's van ons en na ons een goede reis hadden gewenst trokken ze verder. Dat zijn leuke momenten.
We hebben nu totaal 730 km gefietst en zitten midden in het Karpaten gebergte.